محمد مهدی عباسی

  • ۱
  • ۰

سلام

مدتی هست که من تصمیم گرفتم در اینترنت و فضای مجازی تا حد امکان از پلتفرم‌ها و سرویس‌های ایرانی استفاده کنم. از پیامرسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی گرفته تا اپلیکیشن‌های مسیریاب و سرویس‌های ایمیل. این کار علاوه‌بر حمایت از جوانان و نخبه‌های ایرانی، حس خوبی رو هم به من منتقل می‌کنه. البته ناگفته نماند که حتما کیفیت هم برای من و همه‌ی کاربران ایرانی مهم هست و امکان حمایت از این خدمات و سرویس‌ها بدون توجه به کیفیت اون‌ها وجود ندارد.

برای همین منظور من سعی کردم برخی از این سرویس‌ها و پیامرسان‌هایی رو که همه‌ی ما کم و بیش با آن‌ها سروکار داریم، در این لینک( https://zil.ink/Iranian_cyberspace ) گرداوری کنم. شما می‌توانید برای آشنایی با آن‌ها به این لینک مراجعه کنید و در صورت تمایل این لینک رو در پیامرسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی و یا در هرجای دیگری در فضای مجازی منتشر و به سایر افراد هم معرفی کنید.

بدون شک این لیست برای کامل‌تر شدن به نظرات و پیشنهادات شما نیاز دارد؛ لطفا اگر در این زمینه پیشنهادی دارید یا سرویسی را می‌شناسید که فکر می‌کنید می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران ایرانی باشد، در قسمت نظرات این صفحه برای من ارسال کنید.

  • ۹۹/۱۱/۲۴
  • محمد مهدی عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی